søndag 28. oktober 2012

Busy week

Denne uker har vært helt crazy. Mandagen skulle brukes til effektig lekselesing og styrketrening på kveldstid, men den effektive lekselesing ble ikke noe av. Tirsdagen brukte jeg til å kjøre mamma og lillesøster på sykehus og tannlegen før det var tid for å pleie og ta vare på mammaen min. Resten av uken ble fyllt opp av jobb, jobb, jobb og litt trening, så den meget effektive og optimistiske to-dolisten ble ikke gjennomført... Det vil si at søndagen ble leksedag i steden for slappe-av-dag. Det er på en måte greit da Kristoffer har en skikkelig guttehelg med kompisene sine.

I morgen prøver jeg på nytt med en effektiv skoleuke der jeg må være streng med meg selv og være flink til å si nei til å jobbe masse ekstra. I dag er det 12 dager til første eksamen og jeg har alt for mye å gjøre! Whææææ. Eksamensstresset har begynt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar