tirsdag 18. september 2012

første arbeidsdag i Trondheim er overstått

Første arbeidsdag på Rema her i Trondheim gikk over all forventing. Jeg gjorde ingen store feil og klarte meg kjempebra. Jeg fikk jobbet litt på gulvet og hadde frukten og kjølediskene en liten stund. Kjempespennende å få litt ansvar første dagen.

Heldigvis satt PLU-kodene ganske godt og jeg ble til og med spurt om hjelp mange ganger. En av kollegaene mine er ny i kassen så han kan ikke kodene enda. Det var fint å ikke være den som spurte om hjelp mest.

Alt i butikken er egentlig ganske likt som hjemme, men de har alikevell ganske mange rutiner som er litt annerledes. Dette tar sikkert litt tid å sette seg inn i, men det blir nok ikke noe problem. De har blant annet ikke ringeknapp som de trykker på når de trenger flere folk i kassen eller lurer på noe, de har walkie-talkie! Det er helt genialt og gjør jobbdagen myyyyyye enklere!


Og siden de har cash-guard trenger vi ikke å telle kassene når vi stenger, så de bruker å være ute av døren 2 min etter stengetid. I'm in heaven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar